Toegankelijkheid

Skip to main content

Thuis ontbijten, of toch buiten de deur?

20 juni 2019

Tien jaar geleden ontbeet ongeveer een kwart van de Nederlanders weleens buiten de deur, inmiddels is dat bijna verdubbeld! Motivaction deed onderzoek naar de out of home ontbijt markt, en onze voorspelling is dat de groei zich door zal zetten.

Hoewel veel Nederlanders het ontbijt zien als een marginaal eetmoment, en helemaal niet zoals we vroeger hoorden als de belangrijkste maaltijd van de dag, omarmen we het eten van een ontbijtje onderweg. Dat doen de meesten niet voor de gezelligheid, maar om praktische redenen. Ze zijn dan ook vooral op zoek naar gezonde en betaalbare opties. 

 

Out of Home Ontbijt Onderzoek 2019

Ben jij benieuwd naar de marktontwikkelingen op het gebied van buiten de deur ontbijten? Je kunt nu het rapport aanvragen! De kosten voor het gehele rapport bedragen 1250 euro, neem contact op met Ruurd Hielkema om dit te ontvangen.

Wil je meer weten over de Nederlandse ontbijtgewoonten? Klik op de afbeelding om deze te vergroten.

Neem voor meer informatie over dit onderzoek contact op met Ruurd Hielkema.

 


Vragen?
Ruurd Hielkema

Ruurd Hielkema studeerde Nederlandse taal- en letterkunde aan de Vrije Universiteit in Amsterdam, was medeoprichter van Trendbox, voorzitter van de Research Keurmerkgroep en bestuurslid van SIRE.


Email
Functie Senior Research Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 82 25



Gerelateerde artikelen

Kwart Nederlanders denkt dat internet niet vrij van censuur is

Jeroen Senster
13 december 2018

Kerstpakket veruit het populairst als extra beloning

Jeroen Senster
02 december 2021

ZorgMentality

Marcel Voorn
25 maart 2014

Kerst in tijden van corona

Ruurd Hielkema
28 december 2020
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency